Egeanul ben de çok korkuyordum. Oğlum 9 aylıktı. Sargı bezi çıkana kadar ellemedik. Ertesi sabah çıkmıştı. Biz bardağı sargı bantiyla kapattık yarası iyileşene kadar. Degmedigi için rahatsızlık duymadı. İlk gün cişlerini yaparken fazlasıyla ağladı. İkinci gün daha iyiydi. Üçüncü gün daha daha iyiydi. Dört gün bardağı kullandık. Daha sonra koymadık. Kremlerini ve ağrı kesicini düzenli kullandık. Ağrı kesiciyi ilk üç gün kullandik. Kremini 1 hafta kullandık. Dolap posetini küçücük kesip kremi sürüyorsunuz pipisine kapatıyorsunuz. Bu şekilde daha pratik, acısız ve steril oluyor. Birde bu süreçte bezini bir beden büyük alın. Hastahaneye de bir beden büyük bez götürün. Bu şekilde oldu sürecimiz 🥺 ben de korkttum agladim ama 1 ay oldu iyi ki olmuş diyorum 😀