Beyzolas tapuyu alırken ipotekli olarak almıstım sonra babama bankaya gitte ipotegi kaldırt dedim esimle gitti borc yok ama ipotek duruyormuş kaldırın demisti kaldırmıslardır insallah 1 yıl oldu bprc olsa gelmesi gerekirdi en azından banka araması gerekir diye dusunuyorum panik atagımdwn mı ne korkuyorum biraz acıkcası e devlette esim baktı ipotek kalkık gozukuyormuş ama babam zaten senelik cekiyor krediyi senesi dolunca oduyor faiziyle odedigine eminim ama borc cıkar gelir diye kokmuyor degilim