İndirim yapmıyorlar maalesef o durumlarda. Mezuniyet senesinde öderseniz %20 mi ne düşüyor. Hem eşim hem ben almıştık okurken şimdi ikisini birden ödüyoruz maalesef. Eşimin 520 benim 750 TL taksitler. Ödemezseniz araba varsa üstünüze satış dahi veremiyorsunuz bloke koyuyorlar. Arkadaşım ödememiş ve maaşına bloke koymuşlardı. Sonradan taksitlerini düzenli ödemeye başladı