tektanem aptamil prosyneo kullanırken kakasın hep yeşildi. Ispanak yeşili gibi, komple koyu yeşil. Doktorumuz normal dedi. İçime sinmedi yine de, 1 haftadır hipp’e geçtik, direk normal kaka rengine döndü kakası. 1 haftadır yeşil kaka yok. (Sadece mamayla besleniyor)