reynwoman bende sma kullanıyorum ama ben diğer mamaları denedim evet hatırlıyorum diğer mamalarda sarı oluyodu ama diğer mamalar bebeğimi kapız yaptı zeytinyağı vermeme rağmen kalıp gbi yapıyodu çok zorlanıyodu birtek sma kabız yapmadı o yüzden mamayı değiştiremiyorum ama doktora gidince sorarm yani mamadan kaynaklı yeşilse bi zararı olduğunu düşünmüyorum