smsmzyc dişleri yüzünden olabilir elbette ve bir şey söylemek istiyorum 5 aylıkken sütüm bitti. Öncesinde belim ağrıyor off ne çok memede kalıyor diye isyan ediyordum şimdi beş ağrımda yok sütümde memeye koyuyorum tiksiniyor ve çok zoruma gidiyor keşke bitmeseydi de belim ağrısaydı diyorum çünkü elbet memeden kesilecek. İsyan etmeyin derim emzirmek en güzel şey ve hepsi geçiyor varsın memede uyusun memede susuyor mutlu oluyorsa daha ne 😔😔🌸