smsmzyc postu yeni gördüm,umarım yardimci olurum.bende oleydim taaa ki 5 aya kadr. Emziği direk attı. Memede uyumaya başladı. Bu arada meme+mama gidiyorduk .Ve 6 aya girince emmeyi tamamen bıraktı .dişten bırakacagini düşünmüyorum açıkçası 🤷♀️ ama memede uyuma çok zor bnm kızım biberonla uyuyor ve asla biraktiramiyorim