kubra004 ev sahipleri de haklı doğru söylüyorsunuz Ama belli bir oranda yaparsa haklılar . Bir çoğu fırsatçılık yapıyor sonuçta adı üstünde kiracı malı olan kirada durur mu hiç bu zamlar sanki bir tek onlara gelmiş bir tek onlar geçim sıkıntısı yaşıyormuş gibi fırsata çevirmelerini anlamıyorum ben. Halden anlamaz oldu insanlar. Gerçekten ülke olarak çok zor zamandan geçiyoruz herkesin yardımcısı olsun rabbim 😓