Mineladamoms Bayadır oturuyormuşsunuz,yeni bir yere çıksanız daha fazlasını vereceksiniz,1500 şu şartlarda bence gayet iyi. 25 i kullanamaz sanırım kontratiniz yokmuş en iyisi kabul etmek,ev sahibi de kendini düşünüyor sen çıksan başkasına 2000 e vereceksiniz belkide.
ufff ne günlere kaldık