ELARAS evet aptamil çocğu bebeği kabız da yapıyor, ama direkt geçmemelisin o daha çok yorabilir bağırsakları
nir öğün aptamil bir öğün sma ver 2-3 gün böyle git sonra direkt sma vermeye başla
gaz için de 3. Aydan öncesi mamaya da bağlı olmayabilir her bebekte oluypr gaz sıkıntısı
ama sma aptamilden daha iyi bir mama
ben hemşireyim şahsen
sma ya da evolvia öneririm
gaz ilacı olarakta sab simplex kesinlikle👍
Gaz ilaçlarını aynı saatlerde de verme biri sabah biri gece ya da sabaha karşı diğeri de öğlen gibi olursa daha iyi
akşam verince iyice gaz sıkıştırıyor ve gece daha zor oluyor