Bebeminnie benim ikizlerim 2 buçuk aylık aptamille 3 saatte 100 cc kadar içebiliyorlar ama 2 tane gaz ilacı kullanmamıza rağmen gaz sıkıntıları çok fazla ve 3-4 günde bir kaka yapıyorlar. Ve sadece mamayla besleniyorlar. Çoğu arkadaşımdan aptamilin gaz yaptığını duydum ve hepsi değiştirmiş başka mamaya geçmiş bende sma ya geçmeyi düşündüm gaz olayından dolayı canım