Gmznr2909 benim boyum da 1,55 60 kiloyla hamile kaldım. 73 ile doğurdum. Doğumdan sonra 63 e düştüm 2. Hafta tartıldığımda. Ama ilk 3 ay aşırı şekilde tatlı yedim. Uyku düzeni yok, devamlı bebeğin stresi bir de yok emmedi, yok gazı derken kendimi her boşlukta tatlı ya da fakat god yerken buldum. 70 kiloya çıktım tekrar. Bebek 7 aylık oldu. Diyet yapmıyorum ama yememe dikkat ediyorum bir değişiklik yok kaç aydır. Hele bir de o sezeryan göbeği var ya kendimi hiç beğenmiyorum. Eski elbiselerime bakıp üzülüyorum hiç bir kıyafetim olmuyor. Kıyafet alayım diyorum beğendiğim hiç bi şey vücuduma yakışmıyor. Özgüveni kalmadı, moralim çok bozuk bu konuda. Herkes emzirirken verirsin diyordu. Tamam başta ucunu kaçırdım ama 4 buçuk aydır dikkat ediyorum 1 kg bile gitmedi 70 te takılı kaldım. %100 şunu yaptım şu 7 kg 10 kg gitti diyen varsa yapacağım artık. Yeterki yaz çıkmadan vereyim