Gmznr2909 yok anam yok, bazısı doğum sonrası iştahı açılıyor kilo alıyor, ben de kilo aldım, ilk üç ay içime bişey kaçıyor sanki, gece emzirmeleri sonrası aşırı acıkıp yarım ekmek yediğimi biliyorum. İşte böyle böyle aldım kiloları. Sonra bi geçti işte. Şimdi vermeye çalışıyorum