Phersephone hilalinannesiiii korkmayın iyileşiyor ben artık asla ağda yapamam ya koparsa demiştim Dr a gülmüştü 😅
Phersephone hilalinannesiiii Aynen öyle ben 1haftalık lohusayken annemi ağlayarak aradım ne olur gel bir çorba bir tarhana bari karıştır diye
hilalinannesiiii Phersephone kaynanamin evi olmasina ragmen geldi herseyimi yapti sagolsunlar iyi ki varlar
hilalinannesiiii Adaninannisi ebet o kadar agladim ki esim kötü hissedyosan gidelim hastaneye dedi bilmiyorum gidecem galiba