hilalinannesiiii Benim içten ve dıştan olmak üzere 7-8dikişim vardı 2sya anca iyileşti. Her bünye farklı süreç izliyor. Her lavabo sonrası taharatlanma dese de ebemiz ben dinlemedim ,duş günde birkez dedi ben lohusa sıcak basmalarından 2-3kez girdim . Her banyo ve lavabo sonrası önce peçete sonra saç kurutma ile kuruttum sonra batikon ve pamuklu bez koydum . Asla ped veya dipent kullanmıyorsun onlar naylon dedi Dr um. İltihaplanma olmuş olabilir ateşin yoksa dediğim gibi evde eski atlet pamuklu bir t-shirt kes bant bant onları kullan . Kuru kalmadığı sürece sürekli devam eder bu durum . İç dikişlerimden 2tanesi şişmişti bende yaşadım aynı durumu . Hatta o halimle kaynana ve kayınpedere hizmet etmekten ağız kısmındaki dikişim açıldı ,sürekli ayakta durup dinlenmeyince de iyileşemiyorsun .Çok geçmiş olsun şimdiden .