[silindi] umarım 4. Ay uyku gerilemesi den de bu şekilde çıkarsınız benim kızım doğduğundan beri kendi kendine uyuyan bı bebekti yanında bile olmuyordum çoğunlukla sevdiği ninniyi acip yatağa koyunca uyuyodu. Ama 4. Ay çok zorlamaya başladı aynı şekilde ısrar edemeyip yanıma aldım şimdi dediğiniz şekil uyuyor ama beşiğine almak gerekiyor düşme riski oldugundan ve koyarken çoğunlukla tekrar uyanıyor. siz ısrarcı olup bu şekilde devam edin daha çok küçük her şey değişir keşke beşiğinde kendi kendine uyusa bende onu istiyorum