Kızlar bebeğim gündüz kollarımda sallanarak uyuyan ve her uykudan önce ağlayan kendini sakinleştiremeyen bir bebekti. Malum sıcaklar geldi artık ikimiz de kan ter içinde kalıyorduk ama yatağına koyar koymaz uyanıyordu. Çözüm buldum. Emziği ağzına veriyorum. Sessizce yanında takılıyorum.Eline oyuncak tutuşturuyorum. Kafasını okşuyorum yattığı yerden oynarken uyuyakalıyor. Bir de oyun halısına koyuyorum oynarken emziği veriyorum beş dk sonra uyuyakalıyor. Uyku süresi uzadı gündüz hiç uyumayan bebeğim en az 1 saat uyuyor bir yatışta. 💪 Önceden irkilirdi falan şimdi kolu bacağı sereserpe rahat uyuyor. Meğer bizim zorla uyutmamız iyi bir şey değilmiş kendi kendine uyuması daha sağlıklıymış 🥰