ozdem123 bende kizimda kullandim kizimin yurumesine cok yardimci 10 15 dakkadan fazla durmadigi surece hic bi zarari yok hatta yararı var hem çocuk istedigi yere gidebildigi icin cok mutlu oluyo kizim cok hantaldi doktoruna sordum bi zarari yok ama eşik varsa evde takilip dusebilir diyr pek onermiyoruz siz bunu koyun biraz hareketlensin dedi kimi doktorda zarari yok diyo