ozdem123
Ben doktorumuza
Hocam selamun aleyküm
Bugün 5 ay 10 günlük olduk. Alışveriş söz konusu (yürüteç) gibi
6 aylıkken koymayı planlıyorum da cinsiyetinden ötürü kararsız kaldım. Cinsiyetimiz erkek. Bir sakıncası olur mu?
Olmaz ise kaçıncı aydan sonra kullanmamızı önerirsiniz?
Diye soruvermiştim
Oda hiç almazsanız daha iyi olur dedi. Sebebini öğrenmek isteyince vücut kaslarını çok yorar demişti.
10-15 dakikadan bişi çıkacağını zannetmiyorum ama. Kimi ebeveynler saatlerce koymayı planlıyor