Benim bebiş bugün bir aylık aşısını kontrolünü yaptırıcam doktoruna sorucağım sünnet olayını aslında bende erken yaptırmak istiyorum şuan uyuyo uyanıyo karnını doyuruyo uyuyo tabi huysuzlandığı zamanlar oluyo günlük ama bebek sonuçta olur oda yürümeye başladığı zaman ya da biraz daha hareketlenmeye başladığı zaman daha zor olur sünnet olayı sanırım