Emirasafannesi Merhabalar hanımlar çocuğunu bir buçuk aylıkken sünnet ettiren var mı acaba hiç aranız da
Aliasafinannesi27 Emirasafannesi evet ben tam bir buçuk aylıktı yaptırdığımda çok şükür 1 ay içerisinde kesin iyileşmiş bütün dikişler düşmüştü hiç sorun yaşamadık elhamdülillah zaten sadece yapılırken pipisi uyuşturuldu onun dışında 3 gün boyunca fitil verdim ağrısı için daha sonra 12 saatte bir calpol verdim 3 günde ondan sonra da sıkıntı yaşamadık şükür hiç korkmayın rahat olun
Emirasafannesi esredn bı sıkıntı olmadı demi yani rahat atlattiniz mi bı de devlette mi özelde mi yaptırdınız genel bı yoksa lokal mi oldu
esredn Emirasafannesi özelde oldu. Lokal anestezi. Of ben çok korkmuştum yaptırmayacaktım hatta. Eşim çok ısrarcı oldu iyiki de olmuş. 5. Günde tamamen iyileşmişti. Bebiş hiç birşey anlamadı bile. Ne acı ne sızı. İstanbuldaysanız ve özel düşünyorsanız doktorumuzu tavsiye ederim.
Poyrazin_annesii Emirasafannesi meraba özel bı hocaya yaptrdık uyuşturarak yaptı hıc aglamdı bebegım 1 haftada ıyılestı. Ilk gun bıle bısey olmamıs gbı gunluk hayatımıza devam ettk
Acemianne10 Emirasafannesi bugün ettirdik, 97 günlük. Biraz daha geç kalsaymisiz lokal olmazdı eller kollar durmadığı için, hareketlendiği için dedi çocuk cerrahi. Ne kadar erken o kadar iyi yanı
Emirasafannesi Acemianne10 anladım ben de en iyisi erken yaptırmak diye düşündüm ama yine de korkuyor insan çok sagolun
Emirasafannesi Aliasafinannesi27 çok teşekkür ederim bizde yaptırmayı düşünüyoruz nasıl olur diye merak ettim
Emirasafannesi Aliasafinannesi27 merhabalar yeniden yazıyorum ağrısı için fitil verdim demiştiniz kaç saat aralikla verdiniz acaba
Aliasafinannesi27 Emirasafannesi küçükken daha iyi aslında hiç sıkıntı yaşamazsınız emin olun çok rahat geçti bizimki ben o kadar korkmuştum çok şükür hiç sorun olmadı
Acemianne10 Emirasafannesi bizimki bugün çişini yaparken ağladı sürekli, ilk yapış ağlar dedim ama herhalde yanıyor ikincisinde falan da ağladı. Şimdi ağladıkça içim kötü oluyor elimden bişey gelmedigi için ama hiç değilse ilerde travma olmayacak öyle avutuyorum kendimi
Poyrazbebekannesi Acemianne10 ne kadarlık bebeğiniz ? Bizimse sünnet olmamız gerekiyor ama ben çok korkuyorum bugün 29 günlük bebek
Daylin1 9 günlükken de biz yaptırdık,iyi ki de yaptrmisiz 3 günde iyileşti sadece sünnet olurken ağladı çok şükür hiç hssetmedi bilmedi bile 🙏ne kadar erken o kadar ii