Rereu Evhamlianne fotoğrafla doktora sorun iltihap toplamış olabilir tombiş bebeklerde deri yapışıyormuş iştihaba meyilli oluyormuş sıkıp ayırmak gerekiyor bizim doktorumuz sünnetin üçüncü günü o şekilde ayırdı çok hafif kanama oldu
Evhamlianne Rereu iltihap, ateş falan da yapar diye düşünüyorum, çok şükür benim yavrumun hiç bi rahatsızlığı yok
Poyrazin_annesii Bebegım 40 gunlukken sunnet ettırdık ondada oyle su toplar gıbı oldu . Doktor normal dedı 10 gunde gecıyo zaten. Bızımkı tam pıpısının ucundaydı
Optiii Biz de yeni sünnnet olduk bugün 5. Günümüz hatta ama bahsettiğiniz şey bizde olmadı sanırım. Sarı yer yer sulu yer yer kabuklanma var sadece . Mutlaka yapan doktora sorun nolur nolmaz
Papatyamm01 Evhamlianne Hiç korkmayın oğlumu yeni yaptıırdm bende aynı onunkide öyleydi geçiyor kendiliğinden bende korkmuştum
AlyaUrasmoms Evhamlianne Aynısı oğlumda da oldu ama kendi kendine geçti. Sünnet sonrasında orada oluşan geçici bir deriymiş sadece. İyileşme aşamasında o da kendi kendine geçti. Korkmayın, olası bir şey. Geçmiş olsun 💐
Esoca38 Evhamlianne uç kısmında beyazlatma olması yaranın iyileştiği anlamına geliyor demişti bize doktorumuz.. iltihap gibi düşünmeyin beyazlamasi sürecin iyi olduğunu gosterirmis ama yinede bir fotoğraf falan atın doktoronuz ile görüşüyorsaniz..