Merhabalar, yavruşum sünnet olalı 5 gün oldu, pipi ucunda beyaz sanki su toplamış gibi bişey oluşmaya başladı günden güne de büyüyo, her gün suya sokuyoruz iyileşmesi hızlı olurmuş öyle dediler, bu durumla alakalı da netten araştırdığım net bi bilgiye ulaşamadım, normal süreç mi, bilgisi olan var mı?