Erv Bende gorurdum sorun yok dediler ankara gazi hastanesine de goturdum orasida sorun yok dediler acik ayakkabi terlik giydirmeyim spor ayakkabi giydirin dediler bize
Candeqer23 huzunkovankusu gittim gittim şuan içe basma devam ediyor ama eskiye nazaran azaldı. 5 yaşına kadar müdahale etmeyeceğim takipteyim şuan.