Candeqer23 içe adım atma ile içe basma farklı şeyler ☺️☺️ Benim kızım 19 aylık olacak içe adım atıyor..2 farklı ortopedi dr una götürdüm..röntgen ve elle muayene yapıldı..12 yaşa kadar geçer, geçmezse ve ilerleyip (ki sizinki öyle değil diye de ekledi) çocuğun ayakları birbirine takılır düşerse cerrahi müdahale ile düzeliyor dedi..kalça eklem yerlerindeki açı farkı nedeniyle oluyormuş.. ters w şeklinde otururmuş genelde böyle çocuklar (benim kızım da öyle oturuyor) bizi dr seneye tekrar görmek istedi