Deletedmom737383 Rainmistik Bende burada kullanıp iyi gelen anneleri okumuştum o yüzden sudocrem tercih etmeyi düşündüm ama demek ki herkese yaramıyor deneyip görmek lazım aslında azlık azcık
Deletedmom737383 larapinar Evet çok biz Yozgat’ta yaşıyoruz burası aşırı sıcak oluyor maalesef çocuklar çok etkileniyor 🥹 mustela nın her ürününü kullanıyorum bi bunu almamışım gerçekten bir kişi daha önerdi burda. Çok teşekkür ederim canım
Senem45 Deletedmom737383 bizde de vardi iyilik sırtında başlamıştı hergun yikandigi için yağ kullanmak istemedim nivea nin losyonu nu aldım cildi kurumasın die tesadüfen isilikleri de geçirmiş bugün gördüm
Miko Deletedmom737383 benimde oglum 35 günlük yuzunde yaklasik 2 haftadir isilik varsi ve inanilmaz derecede coktu.. dogal gul suyu kullandim bisey demedi en son mustelanin pisik kremini surdum 1 gunde yuzunde ne varsa aldi goturdu hic bisey kalmadi..
Aysegul93 Deletedmom737383 yoo ne alaka sudocrem doğal gül suyu ve terletmeyin vücudunu nemlendirin banyo yaptırın
Mayakusu Deletedmom737383 doktorum bepantol onarıcı bakım kremi kullan saçsız deriye dedi. Baya da toparladı.
Deletedmom737383 Mayakusu Doktorumuzla görüştük bizde bugün bepantol, mustela, sebamed önerdi. Biz mustela aldık bakalım umarım işe yarar teşekkür ederim yorum için🌺🙏
Mayakusu Deletedmom737383 ben zaten mustela kullanıyordum. Ne yazıkki işe yaramadığı İçin bepantole geçtim ama baya geçirdi daha az kullanıyorum şimdi. Mustela günlük nemlendirici olarak kullanıyorum
Kup Deletedmom737383 merhaba benim kızımda da çok sık oluyor isilik. İsilik gözeneklerin tıkanmasından kaynaklı olduğu icin ben banyo yaptırırken o kısımları biraz ovaliyorum nazikçe ki gözenekler açılsın ve çok iyi geliyor krem kullanmıyorum çünkü kremler sanki iyice tıkıyor gibi hissediyorum
Deletedmom737383 Kup Çok fazla dokunmak istemiyorum çünkü ciltleri sertleşmiş🥹 her gün yıka dediler yıkadım tık yok kremsiz maalesef geçmedi. İlk sürdüğüm andan itibaren yüzlerinde gerçekten iyileşme var 1 günde