Deletedmom737383 merhaba, sağlıkla büyütün bebeklerinizi💜
Sudocrem yoğun kıvamlı bir krem. İsilik durumunda bence kullanmayın. Vücutta emilimi biraz geç oluyor çünkü. İsiliğin sebebi de gözeneklerin tıkanması, bu tarz yoğun kıvamlı kremler de gözenekleri tıkıyor.
0-1 yaş arası kızıma stelatopia kullanmıştım. İşe yarıyordu. Kıvamı daha hafif, emilimi kolay bir nemlendirici. Atopik dermatit için uygun zaten.😊