hayal_perest kemikleri bir iki saat sirkeli suda bekletip iyice yıkıyorum. Tencereye alıp 2-3 parmak geçecek kadar su ekliyorum. En küçük ocakta en kısıkta 8-10 saat pişiriyorum. Suyu azalmış ilikleri tamamen çıkmış oluyor zaten. İyice soğuduktan sonra bazen dolabın alt kısmında bekletip üstündeki yağı alıp karton bardaklara bölüyorum o zaman jöle gibi oluyor, bazen de soğuduktan sonra buz torbalarına koyup atıyorum iyice jöle olmasını beklemeden. Tuz vs atmıyorum.
Tavuk suyu dolaba atmıyorum. Çorba vs yapacağım zaman kaynatıp hemen kullanıyorum.