liyosunannesi23 Evet çok üzücü bir durum ama iyi olacağını bilmek üzüntüyü bir nebze hafifletiyor. kokusunu içime çekemeden geçirdiğim o 5 gün sırf sağlıklı olarak dönecek diye sabrederek geçti. Ve çok şükür oğlum yoğun bakımdan çıktığında o kadar iyi görünüyordu ki sonra iyi ki yatmış dedim oysa ne çok acı çekiyormuş şimdi nasıl iyi oldu demiştik. O yüzden sıkmayın canınızı ve en kısa zamanda sağlıcakla evinizde gülüp oynayın 🙏🏻🙏🏻