Meraba kızlar 😔 normalde her beslenmeden sonra az az kusardı bebeğim. Ama bu sabah uyandıgı andan saat 11 e kadar 6-7 kere fışkırır tarzda ve çok yogun bi şekilde kusunca hemen doktora götürdük ve sonuc idrar yolu enfeksiyonu cıktı. Hastanede hiçbişeyi yoktı ateş yada huzursuzluk ama eve gelince ateşi çıkmaya başlado 37 küsürlerde dolanıyo azcık bile emse hemen fıskırtarak ağzından burnundan geri cıkartıyo susuz kalıcak diye cok üzülüyorum 😔 eşimde bu gece nöbette. Geldi hemen ama ne devlette nede özelde cocuk doktoru bulamadık ve geri dönmek zorunda kaldı.. napıcam bilmiyorum 3 ay 10 günlük daha :(