ozgennk bebeğim daha iki aylıkken 50-55 cmlık bazadan düşürdüm… Çok az ağladı kaşında küçük bir çizik oldu ertesi gün geçti. Hemen gülücükler saçtı. Huzursuzlugu olmadı çok şükür. Hastaneye de gitmedik. Rontgen çektirmek istemedik. Ama ben buna günlerce ağladım… Daha sonraki doktor kontrolünde doktorumuza durumu anlattım. Takmadı öyle bile. Olabilen bir şey. Hamur gibiler bingildaklari bile henüz kapanmadı. Kusma gözlerde kayma vs belirtileri olmadıysa hiçbir şey olmamış demektir Allah’ın izniyle. Ama bende travma olarak kaldı malesef. Allah kimseye yaşatmasın