Kızlar bebeğimi üzerimi değiştirmek için kendi yatağımıza koymuştum uca da değil düşmeyeceği şekilde ama ardarda yuvarlanmış bir anlık arkamı dönüp geri dönmemle düştü 50 cm yüksekliği var 1 saat oluyor çok fazla ağlamadı hemen sakinleşti kusma falan da olmadı herhangi bir farklı durum yok bir şey olmuş mudur