Anneoldmyaa sakın korkmayın benim oğlum 3 aylık sünnet olalı 12 gün oldu ben sünnet olduğu gibi her pozisyonda tuttum. Lokal anestezi ile oldu sünnetini doktorumuz sadece anestezinin etkisinin geçtiği ilk 2 saat çok zor geçer dedi colpolu mutlaka 3 saatte 4 saatte bir verin dedi ben hiçbir sıkıntı yaşamadım calpol zaten uyku yaptı ilk gün hep uyudu şimdi de zaten dikişleri hemen hemen hepsi düştü estetik dikişti. Krem olarak da bacroma ve mustela kullandık bacroma sabah akşam mustela da her alt açmada. Birde her altını açtığımda sürekli sarı kantaron yağı sürdüm. Doktorumuz böyle bakım yapmamızı söyledi zaten 2 gün sonra da yıkadık. Sakın kucağınıza almamazlık yapmayın çok minikler bize ihtiyaçları var ,🌺💙