Anneoldmyaa Öncelikle hayırlı olsun, hiç üzülmeyin orası zaten ölü deri yani acısı sadece 1 gün sürer siz bu yaşta sünnet ettirerek ona iyilik yaptınız hep böyle düşünün o zaman rahatlıyor insan :) Bizde 1 hafta önce sünnet olduk, 4 buçuk aylığız. İlk gün hemen pet bardak koydu doktor, 3.gün banyo yaptırdık sonra günde 4-5 kez bol suyla hiç dokunmadan yıkadık. Kantoron yağı kullandık bize doktor krem vermedi kantoron yağının bütün kremlerden daha etkili olduğunu söyledi. Zaten bezin içinde çişiyle beraber iyileşiyor. Sarı akıntı olması çok normal onu da dediğim gibi günlük 4-5 kez bol suyla yıkarsanız temizlemiş olursunuz. Birde mutlaka her altını açtığınızda kurulayın çünkü pişik olma ihtimali çok yüksek oluyor bilginiz olsun