Mmeri değer 17 çıktı . 0-5 üstü hamile diyor çok sevindim bir anda ama doktor kesin hamile demek için değerin ikiye katlanması lazım çok küçük bir değer dedi . O yüzden hamileyim ama sağlıklı bir gebelik için haftaya vereceğim kan değerlerini bekleyecekmişiz