Merve_bolat Zambak3 bzğzşmde başta öyleydi meme+mamam ile besleniyordu doktorumuz her mama verdiğimizde bir çay kaşığı kadar saf zeytinyağı koy dedi ona rağmen yapmadı mama değiştirin dedi ve öyle yaptık ve yaptı şuana kadar da sıkıntı olmadı
Merve_bolat Zambak3 holle kullanıyorduk kabız yaptı aptamili sevmedi bebelac gold 1 kullanıyoruz şükür ne gaz sıkıntısı yaşıyoruz ne kabızlık sma kullandık onuda sevmedi bebekten bebeğe değişitor denemeniz lazım alıpta