İlk zamanlar yaşanır bende çok yaşadım gazdan dolayı oldu bizim mamayı biraz daha azalt anne sütünü daha çok ver tavsiyem gündüz mama ver gece daha çok emzir derim sütünü arttırıcı şeyler ye iç, aktardan anasonla karışık rezene çayı al iç mesela günde 3- 4 bardak içebilirsin, Lactamil al ben çok faydasını gördüm hergun sabah akşam 1 bardak çok güzel süt yapıyor, bol su da öyle maksat mama kabız yapmasın çocuğu. Sadece anne sütü ile 10 gün den fazla kaka yapmaması normal fakat mama hiç vermedim hep süt arttırıcı şeyler yedim içtim o konuda kaç günde bir yapması lazım bilmiyorum ayrıca popo uyarma çok iyi birşey değil bebek alışırsa sadece öyle kaka yapar. Çay kaşığı ile zeytinyağı ver daha iyi hem bağırsakları yumuşatır. Fakat dikkat et yatar pozisyonda verme veya enjektör ile yavaş yavaş ver.💮🌸🌸