Acemianne26
Benim kızımda neredeyse 20 aylık herhalde şu zamana kadar en zor döneminde 2 yaş sendromu hayatımın hiç bi döneminde unutamicam 2 yaşı bence bütün çocuklar bu dönemi benim ki kadar zor geçirmiyordur inşaAllah sizinkiler bu döneme gelince böyle olmaz en fenası 2 yaş diyorlardı da inanmıyordum rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏😮💨😣😓😒😩😫4. Ay atağını mumla arıyorum 😭