Ataklara hep bir hafta öncesinden girmiştik, 3 buçuk aylıkken de başladı 4. Ay atağı. Uykuya direniyor , mamayı iki çekip bırakıyor, mama teklif etmekten fenalık geldii, geceleri çığlık atarak uyanmalarda başladii, hatta bir saat arayla gece uyanıp ağlama krizine girdi zar zor sakinlestirdimm.. Sürekli ilgi istiyor kucakta gezmek istiyor gündüz uykusu desen çok az. Varmı bizim gibi atak mağdurları ☹️