Oznur_0708 Fkulcu94 burdakiler evleri ilana hatta üstüne bi kiralık satılık bile yazmaz gidip sorcan araştırcan anca
Fkulcu94 Oznur_0708 işte öyle bı imkanım yokki ya daha yeni doğum yaptım bide 2 yaşında kzikm var direk tutup gelmek istiyoruz yoksa çok zor olacak
Oznur_0708 Fkulcu94 şöyle diyim ozaman uydukentte tüm memurlar var ordan bakmalısın canım merkez alışveriş merkezi falan var üni var ne bilim mediva hastanesi güzel o civardan tut evleri zaten güzel apartman nasıl olcakki başka
Fkulcu94 Oznur_0708 işte bulabilsek tutacazda sahibindende falan hep eski ilanlar var bakacaz bı çaresine
Oznur_0708 Fkulcu94 hım gelceği karakolda eşinizin devresi tanıdığı olsa baktırır çıkanlarla aracılık yapardı
Kader_1002 Fkulcu94 Ben de Bingöl merkezde oturuyorum.Biz de tayinciyiz yani oturacagimiz ev boşalacak düşünürseniz bilgilendirin.Lojmanla ilgili bilgim yok maalesef
Fkulcu94 Kader_1002 mümkünse bna instadan yazabilirmisiniz fatmaselevent kullanıcı adım ev sahibiyle görüşme imkanıniz varsa evi kaça verecek
Edafiko Merhaba bende uydukenteyim 1 yıl oldu geleli gayet sessiz sakin bi yer ben memnunum şükür inşallah gönlünüze göre. Yer bululursunuz sizin yazınızı görmeden önce Facebook’ta gördüm kiralık ev
Edafiko Fkulcu94 https://www.facebook.com/groups/1759068247752378/?ref=shareburaya atıyorlar canım kiralık evleri
Fkulcu94 Edafiko teşekkür ederim iyiyim çok sukur ev tuttuk 2+1 apart inşallah memnun kalırız burdan taşınma parası yatsa bile uçak biletleri falan yetmiyor https://www.sahibinden.com/ilan/emlak-konut-kiralik-2-plus1-ful-esyali-apart-ozel-daire-hersey-dahil-1000639732/detay
Fkulcu94 Edafiko tek sıkıntı jandarmayla arası baya varmış bunu atlamisiz burdan dolmuş otobüs falan varmı biliyormusunuz 13 kilometre gösteriyor adamda yürüme mesafesinde yazmıştı bizde hiç sormadik