Fkulcu94 havası çok temiz serin oluyor. Şuan bile gayet serin havalar.
Uydukentte her yerde bim a101 şok diğer marketler, manav var.
Uydukentte cumarteis günü pazar kuruluyor ama fiyatlar pahalı genel olarak meyve sebze pahalı. Memur kesim oturuyor burda. Zaten herkes manavdan yapıyor alışverişini hemen hemen pazarla aynı fiyat.
Bingöl zengin kesim oturuyor arabaları bir gör üst baş kadınların hep zenginler ama iyilerde