Casper38 Benim bebeğim de ilk 2 Ay çok kilo almadı hatta 1 hafta mama verdim sütüm yetmiyo diye sonra kilo almaya başladı ve mamayı bıraktım. Sürekli emmek isterdi doktor emzik kullan dedi 1 buçuk ay kullandık bıraktı onu da istemedi . Aslında sadece açlıktan dolayı emmek istemiyolar daha çok duygusal açlık onların ki. Seni hissetmek de istiyo kendini emerek güvende hissediyo olabilir. Ben tahin helvası çok yiyodum sütümü arttırmıştı. Sende bi dene istersen bol bol su iç stres yapma yetmediğini düşünüyosan mama da verebilirsin bişey olmaz önemli olan onun aç yatmaması. Ama geçici süreçler bunu bil. Kızım şuan 9 aylık ve maşallahı var. Bugün doktora gittik kilosuna dikkat et yemeklerin porsiyonunu iyi ayarla dedi ki benim bebeğimin yemekle arası yok 3 4 kaşık yer bırakır yemez sütüm yarıyo şükür. Seninde olur zamanla. Gece çok emzirmeye çalış gece gündüze göre daha çok süt salgılanır çünkü