Ya mama verme diyenleri anlamıyorum kadının sütünün yettiğine ya da doyurduğuna nasıl bu kadar eminsiniz şu an ben de aynı durumdayım 2870 doğdu kızım 3. Ayı doldurduk 1 aydır kilo almıyo 3 aylık bir bebeğin kilo almaması da anormal bir durum kimse kusura bakmasın benim sütüm yağlı değil beyaz duru ne yersem yiyim içiyim sarı yağlı süt haline gelmedi 2 dr a gittim ikisi de sütün yetmiyo doyurmuyo dedi. Evet süt var dinlenince göğüslerim şişiyo çişli bezler 6nın altına düşmüyo ve çocuk hiç ağlamıyo dr aç olduğunu anlamıyo dedi 1hafa yine takip yaptım yok almıyo mamaya tekrar başladım 3günde 100grama yakın arttı kilosu yapabileceğimiz bişey yok sıkmayın canınızı emdiği süt şifa yediği mama kilo olsun iki göğsünüzü emzirdikten sonra mama hazırlayın dr unuza danışarak doyana kadar emer zaten bizim sütümüz bu kadar yetiyo demek ki hiç alamayan bebekler ne yapsın stres yapmayın bi şekilde büyütücez evlatları sağlıklı olsunlar yeter 🙏🌸