Tugce1338 ben de ilk ayırdığımda bir çok endişe duydum, gittim başına kontrol ettim sürekli. Ama daha huzurlu olduğunu gördüm. Bebeğim doğdu doğalı beşiğinde yatar zaten. 3.5 aylık olunca beşiğini gündüz odasına aldım, oyuncak falan astım, konuştum arada, odasında durdum baya oyalandım, sonra uykuya dalınca odadan çıktım. Gece de tekrar odasında uyuttum, 1 saat sonra uyanıp ağladı dudağını büze büze, hemen yanında belirdim kucağıma aldım, geçti kızım dedim pışpışladım geri yatırdım. Daha uyanmadı öyle. Orada korktu bu deyip odama alsaydım belki de daha hiç ayrı odaya geçiremeyecektim 🙄