Bebegimce benim oğlum 9 aylık. 1 aydır kendi odasında yatırıyorum. Düşmeyeceği ağzının yüzünğn örtülmeyeceği şekilde ayarladım, yatağı zaten montessori. Bence kayınvalidenizden ziyade kendi yatağına alıştırın, 2 ay sonra sizin için daha zor olabilir. Sizden bu kez kardeşe olan sevgiyi hissedip ayrılmak istemezse daha da zorlanırsınız. Bir cesaret verim kendinize 1-2 gece sonra sizde alışırsınız inşallah 😌