Çok geçmiş olsun bende hamileyken düşürdüm sadece parol kullanabiliyordum suan sizi anlayabiliyorum. O kadar kötü bir şeyki rabbim düşmanımın dahi başına vermesin. Bende o zamanlar zeytinyağına limon sıkıp içtim. Yoğurt suyu çok faydalı. Bol su iç. Birde kadın doğum doktorumdan duymuştum balıkcılarda balık taşı diye bir şey var onada limon sıkıp içiyosun ve onunda faydası olduğunu düşünüyorum. Rabbim şifa versin inşallah benimde şimdi kıralacak olan var bekliyoruz öyle. 🥹