Allah yardımcınız olsun çok zor 2 kez düşürdüm 3. Düşmeyecek büyüklükte olunca ameliyat oldum stend takıldı çok ağrılı bi dönemdi ama şuan çok rahatladım Allah’a şükür ameliyat olurken 12 aylıktı bebeğim 1 gün ayrı kaldım emziremedim narkozun etkisi geçene kadar.
Düşürdüklerim de hep şöyle düştü aşırı ağrıyla hastanelik oldum ağrı kesici serum yapılırdı eve gelirdim garip bi şekilde ilk idrarımla düştüğünü görürdüm ikisinde de böyle olmuştu. Kanala girdiyse bi şekilde düşer Allah’ın izniyle bol su içip hareket halinde olun doktorum bana kanepeye çık çık atla ,ip atla,koş ,varsa traktöre bin derdi.