cilginanneogul Uzaybaby 6.30 kalkış 9.00 ilk uyku(1 saat uyuduğunu varsayarsak) 12:45 ikinci uyku(1 saat uyuduğunu varsayarsak) 16:45 üçüncü uyku(45 dakika uyursa) 8 de gece uykusu
Sedaekrem Uzaybaby canım benım bebegımde 8 aylık dun doktora gıttık sabah 9 10 gıbı ogeldrn sonrada bız 1 1 30 gıbı corbamızı ıcıyoruz o saatlerdede ıkıncı uyku sonrasında 3den sonra uyutma dedı kı aksam delıksız uyuyabılsın uykuya rahat gecebılsın dıye dusunuyor
Snowglobe Uzaybaby düşürün oylayın Bi şekilde. Evet uyusun da büyüsün derler çok doğru ama sosyal hayatta önemli artık
Uzaybaby Snowglobe ya çok sosyal aslında çok uyku yapıyor evet ama 20 dk yani. Yatağa koydum geldim bi sofra topladım diyene kadar kalkıyo zaten😄
anayim_ben_ana Uzaybaby destekle uyuduğu için düzensiz desteksiz uyku eğitimi tavsiye ediyorum kesinlikle bizde öyleydik
Uzaybaby anayim_ben_ana ya bunu çok araştırıyorum ama nasıl yapıcam hiç bi fikrim yok memede uyuyor ve ben mental olarak hiç hazır değilim ağlatmak istemiyorum 🥲
Uzaybaby Irmakprensesinannesi evet 3 uykuyu yarın deniyicem çünkü daha azı şu an pek mümkün değil bebeğim çok erken kalkıyo
Deletedmom_22 Uzaybaby gündüz çok uyuduğu için öyle yapıyor Sabah 8 de kalksa, 11 de uyusa. 1 gibi tekrar 2ci uykusunu uyusa, uykusunu almış olur fazlasıyla. 2 uykuya düşürün , 4 çok fazla şuan sizin bebeğinize
Uzaybaby Deletedmom_22 ama 8 de kalkmıyor işte 6 da kalktığı için 3 uyku yapması daha iyi geldi bana yarın 3e düşürmeye çalışıcam
Irmakprensesinannesi Uzaybaby benim kziim da 10 ay 10 gunkuk 7-7;30 ta kalkar 11:30 ta uyur bidhaa 4 uyur qksma 10 gibi uyumus olur engec benim kide bayağı erkenci
Cennet24 Uzaybaby uykusu çok az bildiğim kadarıyla sizin düzene göre 9bucuk 1.bucuk saat kadar uyucak 2.3gibi bir daha 45dakika kadar sonra 8gibi akşam uykusu becerebilene😁😁
sedaozan Uzaybaby benim oğlumda aynı ama aylardır hep 2 uyku yapıyor ilk birkaç gün alışana kadar ikinizde zorlanırsınız sonra alışır 😄
Sedaf Uzaybaby bebeğim 5.ayından gün alıyor. 3 uyku yapıyoruz sen burdan pay biç kendine 4 5 uyku çok fazla ama bunun sebebi kısa uyku yapman. Uyku sürelerini uzatmaya bak böyle çocuğunda verimli uyumamış oluyor. Uykunun 20. Dakikasında sonra derin uykuya geçermiş bebekler ve geçiş anında çoğu iki uyku arasında uyanırmış aslında uyumaya devam etmek istiyor ama bağı koparmadan uyumayı bilmiyor bu yüzden de uyanıyor.Sen uyanınca uyumaya devam etmesi gerektiğini öğretmek için uyumasını sağla uyuttuktan 5 dakika sonra uyansa bile bu ona alışkanlık kazandıracaktır. Bak benim bebeğim 7 de uyanış 9.00-10.00 1.uyku 12.30-14.00 2.uyku 16.30-17.30 3.uyku 20.00 da gece uykusuna geçer.
Uzaybaby Irmakprensesinannesi güzel 2 uyku ama 10 da uyuması da geç bence. Ben 3 uyku yapıp son uyku saatini de 8 e doğru çekmek istiyorum artık