Uzaybaby Oğlum 8 ay 1 günlük oldu. Şimdi uykuya direniyor atak haftasında olduğu için ama bu zamana kadar hep gündüz 4-5 uyku yapıyor hepsinde 20 dk uyuyor. Bu aralar 4 uyku yapıyor Sabah 06:30 gibi kalkıyor Öğleden önce uyursa ilk uyku 9:30 civarı 20 dk uyuyor veya (hiç uyumuyor.)Öğlen olunca ikinci uyku 11 veya 11:30 gibi uyuyor. Üçüncü uyku 15:00 veya 16:00 arası yine 20 dk uyuyor. Ve 4. Uyku 18:00 18:30 arası uyuyor 20 dk. Son uyku 21:00. İnşallah anlaşılıyordur yazdığım lütfen bi bakın
Deletedmom_22 Uzaybaby 4 uyku çok ki . En fazla 2 uyku Akşam 5 ten sonra uyumaması lazım artık . Son uykusunu akşamki saat 5e kadar yaptırmanız gerekiyor
Uzaybaby Deletedmom_22 Ama çocuğum 6 da uyanıyo nasıl 2 uyku yaptırıcam ki durmuyo gözleri kırmızı ovalanıp ağlıyo uykusu geldikçe
Yildirim32 Uzaybaby gündüz uykusu 3 saati geçmemeli canım her uyku arası iki buçuk saat falan olmalı ben öyle yapıyorum benim de 8 aylık
Uzaybaby Yildirim32 yani çok erken kalkıyo ve ben zorla yatırmıyorum gözleri kırmızı oluyo ve uyumak istiyo hiç bi şekilde oyalanmıyo bebeğim. Aslında 3 uykuya düşürebilirim bi şekilde ama 2 uyku çoklk zor🥲
anayim_ben_ana 4 5 uyku çok çok fazla kesinlikle 8. aydan sonra 2 uyku yeterli oluyor. Çok fazla uyku yaptığı için kısa kısa uyuyor
Uzaybaby anayim_ben_ana ama çok erken uyanıyor işte sabah 6da kalkıyo mümkün değil 2 uykuyla durması çok ağlıyo uykusu geldikçe bende oturtmuyorum mecbur yatırıyorum🥲
Zlm Uzaybaby benim kızım 8 aylikken genelde 2 uyku yapardı 1 buçuk saatlik çok erken uyanmissa birde yarım saatlik bı 3. Uykuyu yapardı 4 5 uyku çok tabikide çocuk sık sık uyuduğu için az uyuyo zaten ve 4 ten sonra yapılan gündüz uykusu gece uykusunu etkiler
basakgolbasi Uzaybaby 3 değil 2 uyku yapması bile normal uyku aralıkları minimum 3 saat olmalı. Eğer bebeğiniz her uykudan aynı sürede uyanıyorsa (örnek veriyorum 40.dk) uyuduktan 35 dk sonra çok hafif bir şekilde bebeğinize dokunarak onun uyku döngüsünü atlatmasına yardımcı olabilirsiniz. Bu dediğimi her uykusunda yaklaşık 1 ay yaparsanız hem döngüleri atlatır hemde uyku süreleri uzar.
Bebegimm1 Uzaybaby bana cok geldi sabah da cok erken uyaniyor en azindan 3 e dusurun hem bu sekilde daha uzun uyuyabilir.20 dk uyuduguna gore uykusu yok bebeginizin tam hatirlamadim ama o ayda 2 uyku yapiyorduk galiba 11 aylikken de tek uykuya gecmisti oglen uykusu da 2 en fazla 3 saat uyurdu.sizin bebeginiz sabah cok erken uyaniyor o kismi hallederseniz gun icindeki uykuyu da cozersiniz diye dusunuyorum
Deletedmom_22 Uzaybaby gündüz çok uyuduğu için öyle yapıyor Sabah 8 de kalksa, 11 de uyusa. 1 gibi tekrar 2ci uykusunu uyusa, uykusunu almış olur fazlasıyla. 2 uykuya düşürün , 4 çok fazla şuan sizin bebeğinize
Snowglobe Uzaybaby düşürün oylayın Bi şekilde. Evet uyusun da büyüsün derler çok doğru ama sosyal hayatta önemli artık
cilginanneogul Uzaybaby cnm 9.aya kadar 3 uyku yapması lazım 9.aydan sonra 2 uykuya düşüyor 6.30 da uyanıyorsa 3 uyku gayet yeter
Uzaybaby cilginanneogul Evet ya 3 uykuyu deniyicem bakalım yarın çok erken kalkmasa önemli değil ama erken kalktığı için durmuyo uykusu geliyo bu yüzden çok uyku yapıyo
cilginanneogul Uzaybaby 6.30 kalkış 9.00 ilk uyku(1 saat uyuduğunu varsayarsak) 12:45 ikinci uyku(1 saat uyuduğunu varsayarsak) 16:45 üçüncü uyku(45 dakika uyursa) 8 de gece uykusu
anayim_ben_ana Uzaybaby destekle uyuduğu için düzensiz desteksiz uyku eğitimi tavsiye ediyorum kesinlikle bizde öyleydik