3anneelif ya çok sağolun yıllardır seboreik dermatit derdinden kurtulamadım o sebeple sordum denemek istedimde reçetenim resmini atma imkanınız var mı doktor yazıları kötü olurya belki başka birşeyde varsa okuyamadığınız mutluresim.com yazıp ordan yükleyin çıkan linki buraya atarsanız görebilirim